[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 370: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 113: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 113: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Chronomatic Anomaly - The Dragon Order

Chronomatic Anomaly

Uživatelský avatar
Robo
Příspěvky: 1109
Registrován: 10 říj 2015 21:25
Bydliště: Pressburg, Horné Uhry
Main class: Priest
Kontaktovat uživatele:

Chronomatic Anomaly

Příspěvekod Robo » 13 led 2017 15:01

Ruk MogOth red a mogoth ta eft ThrosgarE Haldir. Kha gor ruk khaz ta ke ruk hrim eft throsamkha ruk kostum havar go kost. A modoss hine ruk bergum eft throsamkha ga eft Haldir ke loch Thon we lo gefrunon ta mitta. Gar Ruk dagUm loch angor-magi ta har ruk!

Uživatelský avatar
Robo
Příspěvky: 1109
Registrován: 10 říj 2015 21:25
Bydliště: Pressburg, Horné Uhry
Main class: Priest
Kontaktovat uživatele:

Re: Chromatic Anomaly

Příspěvekod Robo » 13 led 2017 15:01

Ruk MogOth red a mogoth ta eft ThrosgarE Haldir. Kha gor ruk khaz ta ke ruk hrim eft throsamkha ruk kostum havar go kost. A modoss hine ruk bergum eft throsamkha ga eft Haldir ke loch Thon we lo gefrunon ta mitta. Gar Ruk dagUm loch angor-magi ta har ruk!

Maboriel
Příspěvky: 611
Registrován: 15 říj 2015 10:47
Bydliště: Žilina
Main class: Paladin
Kontaktovat uživatele:

Re: Chronomatic Anomaly

Příspěvekod Maboriel » 11 bře 2017 09:36

Zmeny na M oproti HC:

Na mythicu sa spawnú dvaja addi namiesto jedného na opačných stranách Nightwell
◾raid sa musí rozdeliť na dve časti
◾nerozdeľovať raid na dve "rovnaké" časti- tanci musia ostať spolu na swap na Chronometric Particles
◾poslať silnejšie DPS a viac healerov na stranu s tankami a menej healerov a dps s interuptami na druhú stranu
◾NEPUSHNÚŤ! oboch addov pod 30% naraz
◾add pri tankoch by mal zomrieť ako prvý, aby tanci mohli pokračovať vo swapovaní a aby tank mohol interuptnúť Power Ovewhelming
◾táto skupina by teda mala zabiť svojho adda skôr, než pôjdu pomôcť zabiť adda pri menšej skupine

Obaja addi po zabití vytvoria Temporal Rifts. Pravdepodobne nie je potrebné nabrať obidva Temporal rifty, pretože kým bude potreba znova interuptnúť bossa, tak sa medzitým spawnú ďalšie 2 addy.

Zmena fáz:
◾boj začína so speed: Normal - tanci swapujú po 5-6 stackoch
◾po 35 sekundách sa rýchlosť zmení na FAST - nezávisle od power overwhelming - tanci swapujú po 3-4 stackoch, lebo dotka tiká kua rýchlejšie
◾5 sekúnd po prvom Temporal Smash, sa fáza zmení na speed: Slow - tanci swapujú po 9 stackoch, bacha na to aby nikdy nemali 10 stackov, inak wipe
◾5 sekúnd po druhom Temporal Smash, sa fáza zmení na speed: Fast
atď...

TIME BOMB - hádže na dvojnásobné množstvo hráčov.

Zdroj: wowhead

Poznámka: ešte počas progresu zistím, či sa stacky dajú zhadzovať s Divine Shield, tým pádom by som pomalú fázu mohol brať celú ja...

Uživatelský avatar
Corleonis
Příspěvky: 749
Registrován: 13 říj 2015 21:35
Bydliště: Opava, Mordor
Main class: Hunter
Kontaktovat uživatele:

Re: Chronomatic Anomaly

Příspěvekod Corleonis » 11 bře 2017 10:17

V jednom z videí bylo, že celý raid bral jednoho adda a druhého tankoval pala a byl tam s ním heal shaman, spolu to ukickovali..., po zabití raid přešel.

Maboriel
Příspěvky: 611
Registrován: 15 říj 2015 10:47
Bydliště: Žilina
Main class: Paladin
Kontaktovat uživatele:

Re: Chronomatic Anomaly

Příspěvekod Maboriel » 11 bře 2017 10:39

Môžeme skúsiť.
Neviem ale, ako budú vyzerať stacky. Ak bude náhodou počas add-ov FAST fáza, tak sa tanci nebudú môcť rozdeliť, lebo tie dotky sa stackujú veľmi rýchlo a musíme sa ako tanci striedať oveľa rýchlejšie - počas FAST fázy na 3-4 stacky.

Uživatelský avatar
Corleonis
Příspěvky: 749
Registrován: 13 říj 2015 21:35
Bydliště: Opava, Mordor
Main class: Hunter
Kontaktovat uživatele:

Re: Chronomatic Anomaly

Příspěvekod Corleonis » 11 bře 2017 10:49


Maboriel
Příspěvky: 611
Registrován: 15 říj 2015 10:47
Bydliště: Žilina
Main class: Paladin
Kontaktovat uživatele:

Re: Chronomatic Anomaly

Příspěvekod Maboriel » 11 bře 2017 22:39

Chlapík v tom videu trpí výrazným britským prízvukom...

Maboriel
Příspěvky: 611
Registrován: 15 říj 2015 10:47
Bydliště: Žilina
Main class: Paladin
Kontaktovat uživatele:

Re: Chronomatic Anomaly

Příspěvekod Maboriel » 13 bře 2017 15:45

Nech čumím, jak čumím, na tie rôzne videá a návody na tohto bossa, tak to robia nasledujúcim spôsobom:

1. po zabití úplne prvého adda dávajú power overwhelming na 8 stackov - trošku šialené...

2. addov robia tak, že tank + melee + 1/2 ranged idú jedného adda (s bossom) a druhý tank + 3-4 rangetká idú druhého adda. S bossom sa po presune k prvému addovi z dvojice už vôbec nehýbe - žiadne behanie s bossom k druhému addovi, tank si po zabití druhého adda naklikne orb a pricupitá pekne k bossovi.

3. tretia dvojica addov - finálna: po zabití prvého adda z tejto dvojice sa druhý add už len interuptuje a čisto sa tuneluje boss - to by mal byť boss už na 20% a menej a execute fáza by mala byť rýchla. Healerom by už mali znova dobehnúť ťažké CD, ktoré použili na úplne prvého adda.

4. to naše zomieranie na začiatku tretej dvojice addov riešilo na MMO champions viacero raid teamov a došli k jedinému záveru. Power overwhelming je síce ten, ktorý nás zabíja, ale zabíja nás kvôli tomu, lebo hráči:
- neutečú s bombami od raidu
- nevyhnú sa červeným fľakom na zemi
- expire je nedohealovaný poriadne a dá vysoký dmg
....jednoducho kvôli tomu, že hráči dostanú dmg, ktorý by nemali dostať, nás potom power overwhelming vykydlí dočista dočista.

Uživatelský avatar
Robo
Příspěvky: 1109
Registrován: 10 říj 2015 21:25
Bydliště: Pressburg, Horné Uhry
Main class: Priest
Kontaktovat uživatele:

Re: Chronomatic Anomaly

Příspěvekod Robo » 13 bře 2017 16:36

S chainovanim cooldownov nebude problem prezit 8 stackov. A ked sa dobiju cooldowny, tak na viac stackov mozme dat aj niektory dalsi Power Overwhelming. Prvy add je v pohode. Tam boss este toho vela nerobi a ani oranzove orby z oblohy nerobia vela skody, ak sa im ludia nevyhybaju.

Haffik vcera spominal, ze ak niekto s debuffom zrazu instantne zmeni polohu niekde doprdele (rozumej mimo dosahu healerov), tak ten rychlo tikajuci debuff uz nestihne dohealovat nikto. A ma v tomto pravdu. Ten debuff healujeme automaticky, ako sa objavi vo frejmoch, to je jednoducho healersky mindset. Akonahle je ale niekto mimo range, tak v zavislosti na nastaveniach frejmov to healer nemusi v neaktivnom frejme hraca mimo jeho dosahu vobec vidiet alebo to vidi a aj tak s tym nic neurobi. Ja si napr. okrem prvych pullov nepamatam, ze by nam vybuchol debuff na niekom, koho som mal v aktivnom stvorci v gride (t.j. bol v mojom dosahu). Navyse kludne mohla nastat situacia, ze debuff dostal naraz hrac bez moznosti okamzitej zmeny polohy a niekto s dobrym zrychlenim, co znamena, ze healeri sa ZASTAVILI, aby dohealovali toho, kto zostal v ich dosahu, lebo bol pomaly, a uz v ziadnom pripade nemali sancu dobehnut toho druheho s debuffom.

Ak budeme stale na jednom mieste, potom tento problem ani nevznikne. A bude to mat benefit aj v tom, ze healeri budu healovat dlhsie ako len pocas polovice fightu (pretoze pri behu okrem Haffika nehealuje efektivne nikto).

Ak to budeme robit povodnou taktikou, tak proste si kazdy bude musiet sledovat svoje debuffy, a ked ho dostane, tak nebude chargovat, blinkovat, sprintovat alebo inak menit polohu, a pocka pekne s healermi, aby ho prehealovali.

Posledna poznamka sa tyka Time Bomb. Bomby nikdy netrvaju len 5 sekund, len DBM zacina odpocitavat az ked zostava 5 sekund do konca. Kazdy si preto musi sledovat, ci nedostal bombu a aky dlhy cas mu zostava do vybuchu (rovnaky princip ako seedy na heroickom Majordomovi Staghelmovi, ak si to este pamatate). Da sa odbehnut, aj ked do konca zostava len 5 sekund, lenze tam treba pocitat s tym, ze bude trvat tak 1-2 sekundy, kym hracovi docvakne, ze ma odbehnut, a nie kazdy ma zrychlenie na to, aby za 3-5 sekund vedel odbehnut o viac ako 30 yardov od raidu. Mozno by bolo dobre, keby si na to kazdy spravil WA alebo si nejak nastavil v DBM, ze do vybuchu zostava 10 sekund. Existuje aj addon, ktory automaticky markuje kazdeho, kto ma do vybuchu bomby menej ako 11 sekund: https://mods.curse.com/addons/wow/25849 ... eadly-boss
Ruk MogOth red a mogoth ta eft ThrosgarE Haldir. Kha gor ruk khaz ta ke ruk hrim eft throsamkha ruk kostum havar go kost. A modoss hine ruk bergum eft throsamkha ga eft Haldir ke loch Thon we lo gefrunon ta mitta. Gar Ruk dagUm loch angor-magi ta har ruk!

Uživatelský avatar
Prom
Příspěvky: 223
Registrován: 08 lis 2016 14:34
Bydliště: Brno
Main class: Rogue
Kontaktovat uživatele:

Re: Chronomatic Anomaly

Příspěvekod Prom » 22 bře 2017 12:14

Dobré vlákno, ze kterého je vidět, že každý to dělá trochu jinak:


Postřehy:
- všichni jedou 1. PO na 8 stacků. Po 7. stacku by všichni měli použít redukce na ten 8. hlavně chronické padavky ;) DH zapíná Darkness.
- ostatní PO se jedou na 3-5 stacků podle toho jak na tom je raid a healeři
- v P3 je top priorita, aby přežili ti s time bombama, i za cenu nižšího dmg (odběhnutí od bosse), páč chcípnutí = bouchnutí = wipe. Pokud chcípám s TB, tak zapínám redukce a lokám hpotku. V téhle fázi je extra důležité vyhnout se avoidable dmg.
- u třetí skupiny addů je ultra top priorita je zabít je co nejdřív.
- pokud není top dps, tak se většinou jede na 4 healery, ale chodí se i s 5


Zpět na “The Nighthold”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host

Powered by phpBB © phpBB Group :: Theme by Matti :: Adapted by Maslenka and Robo
 

 

cron