S chainovanim cooldownov nebude problem prezit 8 stackov. A ked sa dobiju cooldowny, tak na viac stackov mozme dat aj niektory dalsi Power Overwhelming. Prvy add je v pohode. Tam boss este toho vela nerobi a ani oranzove orby z oblohy nerobia vela skody, ak sa im ludia nevyhybaju.
Haffik vcera spominal, ze ak niekto s debuffom zrazu instantne zmeni polohu niekde doprdele (rozumej mimo dosahu healerov), tak ten rychlo tikajuci debuff uz nestihne dohealovat nikto. A ma v tomto pravdu. Ten debuff healujeme automaticky, ako sa objavi vo frejmoch, to je jednoducho healersky mindset. Akonahle je ale niekto mimo range, tak v zavislosti na nastaveniach frejmov to healer nemusi v neaktivnom frejme hraca mimo jeho dosahu vobec vidiet alebo to vidi a aj tak s tym nic neurobi. Ja si napr. okrem prvych pullov nepamatam, ze by nam vybuchol debuff na niekom, koho som mal v aktivnom stvorci v gride (t.j. bol v mojom dosahu). Navyse kludne mohla nastat situacia, ze debuff dostal naraz hrac bez moznosti okamzitej zmeny polohy a niekto s dobrym zrychlenim, co znamena, ze healeri sa ZASTAVILI, aby dohealovali toho, kto zostal v ich dosahu, lebo bol pomaly, a uz v ziadnom pripade nemali sancu dobehnut toho druheho s debuffom.
Ak budeme stale na jednom mieste, potom tento problem ani nevznikne. A bude to mat benefit aj v tom, ze healeri budu healovat dlhsie ako len pocas polovice fightu (pretoze pri behu okrem Haffika nehealuje efektivne nikto).
Ak to budeme robit povodnou taktikou, tak proste si kazdy bude musiet sledovat svoje debuffy, a ked ho dostane, tak nebude chargovat, blinkovat, sprintovat alebo inak menit polohu, a pocka pekne s healermi, aby ho prehealovali.
Posledna poznamka sa tyka Time Bomb. Bomby nikdy netrvaju len 5 sekund, len DBM zacina odpocitavat az ked zostava 5 sekund do konca. Kazdy si preto musi sledovat, ci nedostal bombu a aky dlhy cas mu zostava do vybuchu (rovnaky princip ako seedy na heroickom Majordomovi Staghelmovi, ak si to este pamatate). Da sa odbehnut, aj ked do konca zostava len 5 sekund, lenze tam treba pocitat s tym, ze bude trvat tak 1-2 sekundy, kym hracovi docvakne, ze ma odbehnut, a nie kazdy ma zrychlenie na to, aby za 3-5 sekund vedel odbehnut o viac ako 30 yardov od raidu. Mozno by bolo dobre, keby si na to kazdy spravil WA alebo si nejak nastavil v DBM, ze do vybuchu zostava 10 sekund. Existuje aj addon, ktory automaticky markuje kazdeho, kto ma do vybuchu bomby menej ako 11 sekund:
https://mods.curse.com/addons/wow/25849 ... eadly-boss